mandag 15. juli 2013

HEI!

Nå var det leeenge siden jeg hadde et innlegg! Sommer og mye tid ute, betyr mindre tid foran Pc'n!

Jeg skrev jo i forrige innlegg at jeg hadde fått en stor overraskelse!!....



Jeg har vært hos nevøene mine en til to dager i uken etter skoletid i 3 år nå!
Det har vært bare moro det, og vi har kost oss masse vi..





Jeg har pga sykdom vært ute av jobb noen år nå, og jeg sa vel til søstra mi at jeg verken hadde feriepenger, bonus eller sommeravslutning lenger hehe..

Men så ble det plutselig at jeg ble invitert til "jobbavslutning" hos søstra med familie!
 Pga hun nå skifter jobb, er det ikke lenger nødvendig at jeg kommer til gutta den faste dagen i uka..




Så defor... grillings og sommeravslutning ble det på meg.. Veldig koselig!!
Men ikke nok med det! Jeg fikk pakke også...og inni der lå tidenes overraskelse!!


 
Kan dere gjette????

En uke på Karphatos !!

Det kaller jeg BONUS vel??
Jeg ble helt satt ut jeg, og skjønte vel først ikke noe..Men ble jo veldig glad  og rørt så klart!!
Ikke hver dag man får en sånn gave!?!






Tuuusen takk for gaven søstra med familie!! <3 <3 <3 Det er egentlig alt for mye!


 Det ser jo sååå deilig, varmt og fint ut! Virkelig noe for min plagsomme helse og verkende kropp!!:)


Det var alt for i dag!
Håper alle der ute har det bra i sommer!

Klem fra Vigdis

1 kommentar:

  1. Ååååååå så heldig du er. <3 Men du har jammen fortjent det også da :) Ser så fint ut der. Ønsker deg en riktig god tur den dagen du drar. Skulle gjerne vært med deg altså ;)

    SvarSlett