onsdag 7. august 2013

Bær og sommer'n på hell...

Vi liker det vel ikke helt, men det er vel fakta! 
Sensommeren er her og, og høsten nærmer seg med stormskritt!
Men enda er det forhåpentligvis mange fine dager og deilige kvelder igjen vi kan kose oss med!

Sonedgang i Farris <3


Med høsten kommer jo også frukt og bærhøsting , og det er jo heller ikke å forrakte!!

 I år er det myyye bær av alle slag har jeg latt meg fortelle, og jeg har i allefall foreløpig plukket litt bringebær.. Hadde håpet å få plukket inn litt mer, det er jo så godt!



I går lagde jeg en veldig lettvint, men god dessert! 
Jeg kokte opp en pakke Freia bringebærgele. Avkjølte litt, og helte det over en stor skål med friske bringebær! Serverte det med vaniljesaus! Mmm, friskt og godt!


 Her har jeg tatt bilde av bare halve formen, fordi jeg glemte ta bilde før vi "kastet oss over" :D Hihi!


Jeg har også lyst på en blåbærtur, så vi får prøve å få til det!! Blåbær er jo såå godt, og veldig sunt!! 
Svigermor hadde vært på blåbærtur, så vi fikk en liten smak! 
Da ble det naturligvis pannekaker så vi fikk smakt på syltetøyet!! 







 Gleder meg til å fylle spannet mitt med masse deilige blåbær!!! <3

 Har dere plukket bær i år?......
 Hadde vært koselig å fått tilbakemelding fra dere som leser bloggen min, jeg ser det er endel innom, men aner ikke hvem dere er!! :)))

Klem fra Vigdis



 

4 kommentarer:

  1. Tittei :) så fin bloggen din har blitt :)
    Ser deg vel snart når vi skal begynne å være kreative igjen, snart julemesse vettu ;)

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Å så nydeli ved Farris. Ja tiden går fort nå mot høsten og det liker jeg dårlig. Vil ha sommern lenger jeg. Fine bilder du tar♥ så så utrolig godt ut både bringebæreme og geleen ♥

    SvarSlett
  3. Tittei Merete!! :) Hyggelig med hilsen fra deg!'Vi sees nok snart nå vettu!!:) klem

    SvarSlett
  4. Enig med deg Janne, vil ha mer sommer!! Dn går så fort den sommeren!:) Høst er greit det og, men ikke heeelt enda! Takk skal du ha, klem :))

    SvarSlett