fredag 7. juni 2013

Helg, enda mer Greengate og "urtehage"!

 

Hei alle! 

 

Sola  stråler fra (nesten) skyfri himmel, og det er en perfekt dag å ha fri på!

 

 

Jeg har som noen av dere vet startet opp i "iFokus" nå, og det har vært to SLITsomme uker så langt!

 Men, det er også fint å være der på en måte.. Hyggelige mennesker er det som jobber der i allefall! Det er bare helsa som ikke henger med meg!!

Det er ikke alltid så lett med de kroppene som ikke vil samarbeide,jeg er vant med at det er sånn nå, men noen ganger føler jeg det mer vanskelig enn andre ganger! Kunne tenke meg å klare myyye mer!

Men... i dag er det altså fri, og det er fredag og helg

Og det passer sååå bra, så får jeg hentet meg litt inn!! I kveld er det nemlig utekonsert her i bygda, og det gleder jeg meg til!

Været stemmer jo også som sagt såå bra, SÅ Krysse krysse fingre for formen er litt grei med meg i kveld!

Eldstesønnen og kjæresten er nå på safari i Afrika, og det er nok utrolig spennende!!

Håper de får en kjempefin tur!! :)

Før han reiste, laget han denne "urtehagen" på verandaen! 

Så nå kan vi klippe urter til maten i sommer, hvor herlig er ikke der?! :)) Koselig at de liker litt sånne ting de unge (sånt liker vi som brenner for mat "fra bunnen av")... Han er litt "hobbykokk" han eldstemann min! :) Artig for en "matintressert" mor det ! :)


  



Er det flere enn meg der ute som bare eeelsker Greengate?

 




Jeg synes de har SÅ mange fine mønster og div til serviser, og jeg bruker det jeg har omtrent hver dag! 



 Det går jo så fint å blande mønster også! 

 HELDIGVIS!! For jeg får jo ALDRI bestemt meg for hviket mønster som er finest!!

(Litt Ole Brumm der ,ja takk begge deler! ;) )

 Det meste jeg har, har jeg fått i gaver... Så det er jo kjekt at jeg har fått litt forskjellige mønstre, men som likvel passer sammen!




 

Bare søøøt! <3 Millie white eggeglass!







Paiformen blir brukt omtrent daglig, siden det er ildfast. Blir brukt til myyye annet enn pai :)


Nydelig oppvaskhåndkle :) (som skulle vært strøkt sikkert, men pyttsann! ) 


Lattekopper..<3 


GOOOD HELG ALLE SAMMEN!
 Klem Vigdis

2 kommentarer:

  1. Så koselig du gjør det rundt deg. Ja, den urtehagen må jeg prøve å lage selv, Er som du og sønnen glad i lage alt fra bunnen av.

    Greengate - I LOVE it. Har noe selv er og mere skal det bli i samlingen min ;)

    Ha fin helg og kos deg masse på konsert og i helgen.

    klem

    SvarSlett
  2. Takk for at du legger igjen hilsen Janne, det er så koselih!!:)♥ Klem

    SvarSlett