tirsdag 26. november 2013

Førjulstida...

 Førjulstida er over oss.. I allefall har den vært her en stund. 
Når man er med på å arrangere julemarked, så må man tenke jul ganske tidlig!
Ikke at det er meg i mot jeg elsker jul!! 


  Forrige helg var det altså julemarked, og det gikk strålende! 
Mye hyggelige folk, og de andre jentene jeg "jobbet med" er så koselige alle som en! 
Jeg hadde jo egentlig tenkt å droppe marked i år pga sykdom, men jammen måtte jeg bare bli med, jeg klarer rett og slett ikke la være, tror det er som en "sykdom" som bare kommer i november.. Kreativiteten bobler over i hodet, så noe av den MÅ bare ut!
Her kommer et lite bilderas fra standen min ;) 




























Håper alle har en fin tid og koser seg med å tenke på juleforbredelser, det er den beste tiden i året for meg!

Klem Vigdis

1 kommentar:

  1. Oi så masse fint du har laget til julemarkedet Vigdis. <3 <3 <3 Håper du legger ut oppskriftene på hjemmelaget vaniljesukker og pikeskyssene du har laget ;)

    SvarSlett