mandag 30. desember 2013

Romjul... 

Julefeiringen er overstått, og nesten romjulen også, for i morgen feirer vi et nytt år!
Jule har vært fin, lat, koselig og litt kaospreget, i en herlig blanding. 
Akkurat sånn som julen skal være. 
Her kommer et lite bilderas fra julen hos oss... 





Som dere ser her... så inneholdt jula også gaver... masse gaver!!
Jeg fikk så masse fint! 
Alt fra nydelig Green Gate, Maileg, til masse fint scrappeutstyr, og kroppspleie produkter!
Heldige meg!! :) 

Koselig nissegjeng som flytter inn hver jul. Laget av ungene. Den kjæreste av all julepynt! 












Dette fine cover med julefilmer på cd inni fikk jeg av en kjær venninne i adventsgave! Nydelig gave!
 
 Dette er en dobbel Toffifee eske jeg laget til foreldrene til min sønns kamerat. :)

 
Nå er jeg på vei ut for å handle . Karamellpudding skal lages til i morgen.
Kvelden skal feires hos min yngste søster med familie. Gleder meg!

Riktig Godt nyttår alle sammen! 

Klem fra Vigdis 

2 kommentarer:

  1. Så koselig dere har det i jula og så mye snadder du har laget. Du må legge ut oppskriften din på tomtebryggen din. Har lyst til å lage det til neste år. Fine bilder du tar Vigdis.

    SvarSlett