onsdag 11. juni 2014

Hei!



Nå har sommeren virkelig kommet  her på Østlandet, herlig tid vi har nå!
Selv har jeg ikke vært i vannet enda, men jeg hører man snakker om badetemp på nærmere eller over 20 grader! Og det 14 dager før sankthans! Helt utrolig!!


Det er ikke mange måltider vi har spist inne i det siste, det er jo så varmt og godt ute på verandaen, og deilig å sitte i skyggen der å spise! 


Det blomstrer og gror ute også, jeg skulle ønske formen var litt bedre sånn at jeg kunne holdt på masse i hagen og luket og ordnet! 


Man får ta litt av gangen! Pynting er moro og ved trappa har 4 små stemorplanter vokst seg kjempestore! Er det ikke nydelig! :)






 Jeg er veldig glad i blå blomster! Nydelig farge! :)

Ha en fin dag, håper alle har sol ! 

Klem fra Vigdis 

3 kommentarer:

  1. Ja, det er deilig her på Østlandet nå. Bare så synd med vinden som vi har hatt de siste dagene.

    Du så flott du har det på verandaen din. Ser jeg har en jobb å gjøre med min da ja. Da er det bare å brette opp armene og sette i gang med å få tak i ting og tang. Men det søte lille buret hvor har du fått tak i det??

    Ønsker deg en flotters dag!

    Klem fra Rjukan

    SvarSlett
  2. Du mener feriehuset ditt Janne? :D Kjøpt det i den lokale butikken her hjemme som har litt sånne pynteting ;) veldig søtt! Merket er Miljøgården design, de har det sikkert flere steder!

    SvarSlett
    Svar
    1. Og takk det samme forresten! Ha en fin dag! Klem

      Slett