mandag 4. august 2014

"Lykken er å være to"

Bryllupskort

Hei!
På lørdag var vi et et koselig bryllup! Koste oss til langt på natt!
Brudeparet var nydelig, og alt var flott!
I anledning dagen hadde jeg selvfølgelig laget et kort til brudeparet. 
Det ble seende slik ut! 







Nydelig vers! Jeg var "heldig, for jammen ble ikke dette verset lest opp i kirken til brudeparet også! :) 

 Ser jeg har tatt bilder før jeg har satt inn skrivefeltet, men det kom et skrivefelt inni etterhvert! :) 




 "LYKKEN ER Å VÆRE TO " 

Jeg deltar i utrfordringer med dette kortet :'

www.kreativscrappingblogg.no
www.scrappehjertet.blogspot.no

Håper dere har det fint! 

Klem fra Vigdis  

5 kommentarer:

  1. Nydelig kort Vigdis <3 Sikker på at dette ble godt motatt av brudeparet.

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha Janne :) Håper de ble det! Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort og vakre ord :)

    Ønsker deg en fine uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Vakkert bryllupskort og så fint pyntet inni også. Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping og lykke til!

    SvarSlett
  5. Tusen takk begge to! :) Hilsen og klem

    SvarSlett