lørdag 21. mai 2016

Konfirmasjonsboks

Hei! 
Oiiii det var lenge siden! 
Nå er våren her, og de dagene som er fine, er det deilig å tilbringe mer ute!
Det er jo også så mange fest/helligdager i mai! :)

I juni har vi også konfimasjon! Så nå er jeg snart i gang med bordkort! 

I August er det også bryllups i familien, og jeg var så heldig at jeg fikk lage invitasjoner. 
Jeg skal vise frem de snart her på bloggen, for nå har alle gjestene fått utlevert sine. 

 Kortproduksjonen er som vanlig travel  på denne tiden av året. :) Artig det! ;) 


Jeg fikk bestilling på en eksplosjonsboks til en nydelig konfirmant og slik ble den:


Ps. Datoen ble forandret etter bildet ble tatt, for daaaa så jeg det. Vi er vel i 2016 nå! :D 





Plass til skrive en hilsen og til penger på siden :) 

 Håper dere har en fin helg alle sammen! 

Klem fra Vigdis

5 kommentarer:

  1. Woww så nydelig eksplosjonskort du har laget😍 Du er bare så flink.

    Gleder meg til å se mer. Har savnet innlegg her i bloggen din🌹

    Ha en fortsatt fin dag!🌞

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk snuppa! Klem til deg

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Så flott det kortet er- og koselig å ha på hylla i mange år fremover :)
    Ja, hi hi- klokka går veldig fort- og vips så er vi et nytt år :)

    Ha et så fint
    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Tusen takk Monica, ha en fin dag! :) Klem

    SvarSlett