torsdag 23. mai 2013

Heisan!

Til helgen er det den store konfirmasjonshelgen her i bygda!

Jeg fikk tidligere bestilling på et par kort til  konfirmanter som har fotballdilla :) 

Slik ble de seende ut! :


Vi skal selv i konfirmasjon til en niese! Da må det vel et annet tema til når jeg lager kort.. Fingrene mine krangler om dagen, så har ikke klart å scrappe noenting nå! Savner det veldig, og ville jo gjerne laget et fint til Maria innen søndag! Krysser fingre (fnis) for at det er bedre veldig fort! 


Ha en fin fin kveld!

Vigdis


3 kommentarer:

  1. Så flotte kort du har laget. Det er ikke enkelt og lage guttekort, og særlig ikke når du får spesifisert temaer. Men synes du klarte dette kjempe bra :)

    SvarSlett
  2. Wow, så flotte kort!! Og kjempekoselig blogg Vigdis, jeg prøvde å legge inn en kommentar i går, men vet ikke om det gikk. Jeg følger spent med på bloggen fremover:)

    Sissil

    SvarSlett
  3. Tusen takk Sissil! Velkommen skal du være hihi! Jeg strever litt enda med å finne ut av alt, men det går nok bedre etterhvert! Klem

    SvarSlett